Happy days!

Hej alla! Kom precis hem från stan nu. Det gick bra hos tandläkaren. Hade inga hål som vanligt, fast det trodde jag inte heller eftersom jag aldrig haft det tidigare :P Det är ju nästan kul att gå till tandläkaren, för dom är ju alltid så trevliga :)
Gick på stan en stund innan tandläkarbesöket fast jag hittade inget specielt. Sen tog jag bussen hem. Det blev typ bara hem och vända för sen bar det av mot vårdcentralen, nu skulle hela familjen vaccinera sig :D Det gick också bra :P Vet inte varför men varje gång nån  tar en spruta på mig så börjar jag skratta, Haha! Ja men i alla fall, efter de så ville syrran åka in till stan, och jag hade inget specielt planerat så jag hängde med mamma & Mathilda ner på stan IGEN :P Har vart ovanligt glad idag trots det fula vädret :D Men det står i tidningen att det ska bli 18+ i helgen! Det ser vi fram emot, vill ta fram alla sommarkläder och sandaler ju. För ni som inte vet varför vi har vaccinerat oss idag, så är det för att vi ska till Thailand 1 månad :D Vi åker 4 dagar efter skolavslutningen, alltså den 16 Juni! Åhh.. ja längtar galet mkt!

AAAA!!!! Gick ner i källaren och kollade in hos mössen som vi har och fick se att halva huvudet på den ena musen va uppätet!!! Shit! Fan va äckligt! Eeu! En tyst minut för Kim som han heter.

Har vart dålig med att kolla på hockeyn ikväll, men känner på mig att HV förlorar idag igen :/
Men vi får se hur det blir med det :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

käkar dom upp varandra? :O eeew ;s

2009-04-08 @ 21:32:02
Postat av: Gabriella

usch, fyfan vad äckligt :S

2009-04-08 @ 21:33:43
URL: http://gabriellawesterberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Haha, jag vet inte. Vi har två katter här hemma också så det kan va dom också :S

2009-04-09 @ 14:50:52
URL: http://alexandraerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0