Länge sen sist

Hej Alla! Som ni har märkt så har jag inte bloggat på Väääldigt länge... Men jag har helt enkelt inte haft lust. Finns ju så mycket annat man vill göra som är mycket roligare en att sitta framför datorn. Och nu när det har blivit så fint väder ute också + att det är skit mycket i skolan. Som det är nu så tror jag inte att jag kommer blogga så mycket den närmaste tiden heller vi får se hur det blir :) Men i Onsdags så var det prisutdelning och jag fick fylla på min samling detta året också :)
Jag blev Poängdrottning, Skyttedrottning och inte nog med det så blev jag Player Of The year! :D
Ha en bra helg alla!
Puss&Kram


Poängdrottning, Player of the Year, Skyttedrottning

Kommentarer
Postat av: Mirre

Gud va duktig du är, grattis sötan! :) <3

2009-04-17 @ 23:33:52
URL: http://mariiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0