Påsk!

Gick upp 07.30 idag, fast att jag gick och la mig sent. Klockan blev 2.00. Men jag missade Top Model igår så jag va bara tvungen att kolla på de och det började 07.55 men jag blev väääldigt besviken... De va ju ett sånt där avsnitt när dom visar vad som har hänt under säsongen, boring!

Men snart är det Påsk :D Det är ju så mysigt med alla små kycklingar och påskgummor som kommer och knackar på dörren :) Har ringt Gabriella nu också och fick reda på att hon inte alls har undvikit mig utan att hennes mobil har vart avstängd eller att hon sov  :P Men nu ska jag i alla fall sminka mig och fixa iordning mig sen ska jag gå och möta Gabriella :) Slänger in en dagens Outfit innan jag går.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0