Påskafton

Hej alla, har ni sovit gott? :) Det har jag! Jag ställde klockan på 8.00 och jag hatar verkligen min larmsignal så jag flyger alltid upp som ett spjut men idag flög jag rätt upp i nattduktsbordet, great! Så nu har jag jätte ont i huvudet... Men jag har i alla fall äntligen fått mina 8 timmars sömn.

Förresten Glad Påsk på er! :D
Fast att det är Påskafton så ska jag nog inte göra något specielt, ja tycker inte att Påskafton är någon speciel högtid.
Fast det är klart att det är mysigt med med alla kycklingar, påskliljor, påskgummor m.m. Så ja skulle inte vilja va utan påsken, men jag tycker bara inte att det finns något specielt att fira. Men så tycker säker inte alla :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0